شیخ اصلاحات دوباره امتحان می کند؟ - کجائید ای سبکبالان عاشق
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درس و فراگیری دانش، مایه باروریشناخت است . [امام صادق علیه السلام]
کجائید ای سبکبالان عاشق
حسین ( پنج شنبه 87/7/18 :: ساعت 9:14 عصر )

در هفته‌های گذشته موضوع دستیابی به توافق بر سر نامزد مشترک در انتخابات ریاست جمهوری محور بسیاری از رایزنی‌ها و نشست‌های سران اصلاح‌طلب بوده است. این موضوع پس از درخواست حزب اعتماد ملی از مهدی کروبی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری، با شدت بیشتری مورد توجه و گفتگو قرار گرفته است. اما نامزدی مهدی کروبی در انتخابات ریاست‌جمهوری همچنان در پرده ابهام قرار دارد.

پس از ساعت ها بحث و تبادل نظر در جلسات شورای مرکزی و اتاق فکر حزب اعتماد ملی این حزب به اتفاق آرا مهدی کروبی را به عنوان کاندیدای حزب اعتماد ملی در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کردند و البته پذیرش حضور در انتخابات ریاست جمهوری را منوط به نظر قطعی کروبی دانستند.....
مسئول ستاد اجرایی انتخابات حزب اعتماد ملی با اشاره به تصمیم اخیر شورای مرکزی این حزب مبنی بر معرفی مهدی کروبی به عنوان کاندیدای این حزب در انتخابات آتی گفت: آقای کروبی برای اعلام کاندیداتوری از شورای مرکزی زمان خواسته است که پیشنهاد ما برای مهلت پاسخ وی 25 مهرماه همزمان با برگزاری اولین کنگره حزب است.
کروبی نیز با اشاره به تصمیم شورای مرکزی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: تصمیم گیری در مورد آمدن و یا نیامدن در عرصه انتخابات برای من واقعاً سخت و مشکل است، بخصوص آنکه شرایط و اوضاع کشوردر وضعی است که همه شاهد آن هستیم .
در جلسه فوق العاده ای که اخیرا برگزار شد مهدی کروبی طی سخنانی اعلام قطعی کاندیداتوری خود برای انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری را به دیدار با مقامات عالی رتبه نظام موکول کرد و گفت: پس از انجام این دیدار نظر قطعی خود را در این باره اعلام خواهم کرد.
بر اساس گزارشی در این جلسه فوق العاده اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی قرار بود مهدی کروبی کاندیداتوری خود را اعلام کند، در این جلسه پیش از سخنان مهدی کروبی زمزمه‌هایی در بین اعضای شورای مرکزی مبنی بر پذیرش کاندیداتوری به نقل از دبیرکل حزب مطرح شد. اما کروبی با وجود رای قاطع و تاکید بر اینکه با این رای حجت بر من تمام شده است و در حالی که اعضا منتظر شنیدن پاسخ قطعی کروبی بودند، تصمیم اعلام قطعی کاندیداتوری خود را منوط به دیدار مذکور کرد.

 تلاش حزب اعتمادملی برای نامزدی کروبی در حالی صورت می‌گیرد که وی در دور اول انتخابات دوره نهم با اختلافی اندک بعد از احمدی‌نژاد در جایگاه سوم قرار گرفت. کارشناسان سیاسی یکی از دلایل موفقیت کروبی در انتخابات دوره گذشته را طرح شعار پرداخت پنجاه‌هزار تومان به هر ایرانی و جلب آرا شهروندان مناطق محروم دانستند.

 باید منتظر ماند ودید که کروبی می ماند یا میرود؟




لیست کل یادداشت های این وبلاگ
ستارگان دوکوهه
اربعین حسینی (ع)
هزاران میلیارد تومان در حساب عمره، چه کسی نظارت می کند؟
6 سال زندان به جای چند بار اعدام!
درگیری خونین در مرز پاکستان و شهادت ماموران ایرانی
[عناوین آرشیوشده]