سرلشکر رشید: ایران را قتلگاه متجاوزان می کنیم - کجائید ای سبکبالان عاشق
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ستمکار را سه نشان است : بر آنکه برتر از اوست ستم کند به نافرمانى ، و بر آن که فروتر از اوست به چیرگى و آزار رسانى ، و ستمکاران را یارى کند و پشتیبانى . [نهج البلاغه]
کجائید ای سبکبالان عاشق
حسین ( دوشنبه 87/7/22 :: ساعت 8:28 صبح )

جانشین ستادکل نیروهای مسلح گفت: ما   با استراتژی  بازدارندگی  مؤ ثر و همچنین  دفاع  مؤ ثر بر پایه  مقاومت  مردمی  مانع  از تجاوز دشمن  می شویم  و اگر دشمن  حمله  کند با دفاع  مؤ ثر و مبتنی  بر تجربه  8 سال  دفاع مقدس، این  سرزمین  را قتلگاه  متجاوزان  می کنیم.

 به گزارش روابط عمومی سپاه پاسداران، سردار سرلشکر غلامعلی رشید جانشین ستادکل نیروهای مسلح با تشریح توانمندی و آمادگی نیروهای مسلح کشورمان گفت: ما  به  دشمنان  اعلام  می کنیم  و به  مردم  اطمینان  می دهیم  که  هیچ  کشوری  ریسک  تجاوز به  ایران  را نمی پذیرد، زیرا هزینه های  بسیار سنگین، غیرقابل  جبران  و غیرقابل  محاسبه  در پیش  دارد.

وی خاطرنشان کرد: این  ادعا بر پایه  تجربه  جنگ  با عراق  و دستیابی  به  قدرت  بازدارندگی  پس  از جنگ  است. اگر مقایسه  کوتاهی  بین  قدرت  کنونی ایران  که  یک  قدرت  مستقل  و متکی  بر مردم  است،  با گذشته  قدرتهای  دفاعی  بکنید، تفاوت  آن  آشکار می شود. ......

رشید یادآور شد: اکنون  دشمنان  (آمریکاییها و تمامی  قدرتهای  استکباری) می دانند که  نیروهای  مسلح  ما پشتوانه مردمی  دارند. اگر تهاجمی  به  ایران  اسلامی  شروع  شود، ملت ، ارتش  و سپاه  یکی  خواهند شد.

وی تأکید کرد: ایران  به  دلیل  ماهیت  انقلابی  و ضداستکباری  خود همیشه  در معرض  تهدید و خصومت  ابرقدرتها و رژیمهای  توسعه طلب  قرار دارد و نمی توانیم  توقع  پایان  این  دشمنی ها را داشته  باشیم.

این مقام عالی رتبه نیروهای مسلح کشورمان با بیان اینکه ما در سالهای  پر تهدید گذشته، با تمام  توان  نسبت  به  شناسایی  همه  جانبه  نقاط  ضعف  و قوت  دشمن  اقدام  کرده ایم ، افزود: در عین  حال  راهبردها و روشها و تاکتیکها و ابزارهای  خود را از دید دشمن  پنهان  نگاه  داشته ایم  تا در صورتی  که  دشمن  قصد عملی  کردن  تهدیدات  خود را داشته  باشد، با عملیات  کوبنده  و ناباورانه  خود شکست  فراموش  ناشدنی  به  او تحمیل  کنیم.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان  حزب  ا...  از جنس  نیروهای  مسلح  و مردم  ما هستند و فقط  در روز جنگ  توانمندیهای  مبتنی  بر ایمان  و اراده  آنان  آشکار می شود.




لیست کل یادداشت های این وبلاگ
ستارگان دوکوهه
اربعین حسینی (ع)
هزاران میلیارد تومان در حساب عمره، چه کسی نظارت می کند؟
6 سال زندان به جای چند بار اعدام!
درگیری خونین در مرز پاکستان و شهادت ماموران ایرانی
[عناوین آرشیوشده]