اخبار کوتاه - کجائید ای سبکبالان عاشق
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برخی سکوت ها از پاسخ دادن رساترند . [امام علی علیه السلام]
کجائید ای سبکبالان عاشق
حسین ( دوشنبه 87/7/22 :: ساعت 8:41 صبح )

**چهار نفر از عناصر مسلح گروهک تروریستى پژاک توسط بسیجیان مریوان به هلاکت رسیدند. یکى از عناصر به هلاکت رسیده عامل تیراندازى شهریور ماه امسال در میدان آزادى شهر سنندج مرکز استان کردستان بوده است که منجر به  یک کشته و یک زخمى شد.

**فرانسه از نویسنده کتاب آیات شیطانى به عنوان میهمان افتخارى درجشن کتاب در شهر «اکس آن پروانس» در نزدیکى بندر مارسى دعوت کرده است.

**دولت بوش در نظر دارد از طریق اعلام رسمى گشایش بخش حافظ منافع خود در تهران در اواسط ماه نوامبر (آبان‌ماه) یک گام مؤثر و غافلگیرانه را بردارد. دیوید ایگناتیوس، نویسنده روزنامه واشنگتن پست تصریح کرد: این اقدام سردى روابط را خواهد شکست و نوعى از گفت وگو با ایران را براى رئیس جمهور آینده آمریکا آسان تر خواهد کرد. این روزنامه افزود: دولت بوش در نظر داشت در ماه آگوست (مرداد گذشته) ایجاد این بخش در تهران را اعلام کند، اما حمله روسیه به گرجستان و نگرانى نسبت به برداشت سیاسى در انتخابات آبان ماه آینده امریکا، آن را به تأخیر انداخت. گزارش هاى رسانه اى نظیر واشنگتن پست در حالى منتشر مى شود که به گفته مقامات تهران، آمریکا درخواستى رسمى براى تأسیس دفتر حفاظت منافع در کشورمان ارائه نداده است.....

**روزنامه اسراییلى جروزالم پست نوشت: نیروهاى ارتش اسراییل پس از نزدیک شدن یک هواپیما از طرف لبنان به مرز، به حالت آماده باش درآمدند. سه جنگنده اسراییلى از جمله یک هلى کوپتر نظامى به سمت مرز حرکت کردند. بخشى از نیروى زمینى ارتش نیز زیر پوشش جنگنده هاى اسراییلى به حرکت درآمده و به طرف مرز حرکت کردند. در اینجا بود که هواپیماى مذکور مسیر خود را تغییر داده و به سمت خاک لبنان بازگشت.

**یک منبع مطلع در وزارت خارجه خبر شبکه الجزیره مبنی بر خنثى کردن ترور منوچهر متکى در سفر به اسلام آباد توسط یک عامل انتحاری را تکذیب کرد و آن را غیرواقعى خواند.

**هادى قوامى عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: طى مذاکراتى که نمایندگان با ریاست مجلس داشتند رئیس مجلس نیز موافق آن است که نمایندگان طرحى تهیه کنند که اجراى قانون مالیات بر ارزش افزوده را براى یک سال به تاخیر بیندازد.

**طهماسب مظاهری رئیس سابق بانک مرکزی به عنوان مشاور رئیس بانک مرکزی در اجلاس صندوق بین‌المللی پول شرکت کرد.




لیست کل یادداشت های این وبلاگ
ستارگان دوکوهه
اربعین حسینی (ع)
هزاران میلیارد تومان در حساب عمره، چه کسی نظارت می کند؟
6 سال زندان به جای چند بار اعدام!
درگیری خونین در مرز پاکستان و شهادت ماموران ایرانی
[عناوین آرشیوشده]