ضربه مهلک برباند ریگی در شرق کشور - کجائید ای سبکبالان عاشق
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدایا ! حقایق را چنانکه هست به مابنمای . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
کجائید ای سبکبالان عاشق
هادی ( پنج شنبه 87/7/25 :: ساعت 11:23 عصر )

فرمانده قرارگاه عملیاتی رسول اکرم (ص) گفت: یک باند تروریستی وابسته گروهک عبدالمالک ریگی که برای خرابکاری وارد کشور شده بودند، قبل از هرگونه تحرکی به هلاکت رسیدند.

وی طی سه مرحله عملیات و اقدامات اطلاعاتی اعضای یک باند تروریستی وابسته به گروهک عبدالمالک ریگی که پس از آموزش‌های تروریستی توسط ایادی بیگانه از آن سوی مرز برای خرابکاری وارد کشور شده بودند به هلاکت رسیدند. وی گفت: در این سلسله عملیات، 10 نفر از اعضای اصلی این تیم تروریستی مجروح، دستگیر و به هلاکت رسیده‌اند و از جمله به هلاکت رسیدگان شرور ناصر شه‌بخش و شرور نادر ریگی به اسم مستعار صدام هستند...... 

 وی یادآور شد: افراد مذکور جنایاتی از جمله گروگانگیری چهار تبعه هندی و ایرلندی و آلمانی در زاهدان، شرکت مستقیم در عملیات حمله به الگانس نیروی انتظامی در خیابان بزرگمهر زاهدان، شهادت سه نفر از پرسنل ناجا و یک دانشجو، شرکت در جنایت حادثه تاسوکی و شهادت 22 نفر از هموطنان، مشارکت در ترور دو موتور‌سوار ناجا، خلع سلاح پایگاه گدار ناهوک سراوان و گروگان گرفتن 9 نفر از کارکنان آن پایگاه و به شهادت رساندن فرمانده پایگاه، گروگانگیری و شهادت کارکنان پاسگاه شمسر سراوان، به شهادت رساندن سرهنگ کاوه بازنشسته ناجا در پاکستان، ربایش امام جمعه فهرج کرمان و گروگانگیری در جاده خاش و زاهدان را مرتکب شده‌ بودند.




لیست کل یادداشت های این وبلاگ
ستارگان دوکوهه
اربعین حسینی (ع)
هزاران میلیارد تومان در حساب عمره، چه کسی نظارت می کند؟
6 سال زندان به جای چند بار اعدام!
درگیری خونین در مرز پاکستان و شهادت ماموران ایرانی
[عناوین آرشیوشده]