احمدی نژاددشمن آرزوی پراکندن تفرقه میان ملت ایران رابه گورمی برد - کجائید ای سبکبالان عاشق
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت گمشده مؤمن است . حکمت را فرا گیر هر چند از منافقان باشد . [نهج البلاغه]
کجائید ای سبکبالان عاشق
هادی ( پنج شنبه 87/3/23 :: ساعت 10:43 صبح )

رییس جمهوری در اجتماع باشکوه مردم شهرکرد،با بیان اینکه دشمنان می خواهند اراده ملت ایران را بشکنند،خطاب به آنان گفت:شما آرزوی پراکندن یاس و تفرقه در بین ملت ایران را به گور خواهید برد.

رییس جمهوری که در ورزشگاه انقلاب شهرکرد سخن می گفت، افزود: دشمنان با عده ای مثل خودشان و همراه خودشان علیه ملت ایران دست به دست هم داده اند.

احمدی نژاد اظهار داشت: این حرف هایی که من می زنم، اطلاعات دقیق است.
هم آمریکایی ها، هم بعضی عقبه های آنها در همین اطراف خودمان و داخل،جلسه گذاشته اند و گفته اند ما باید ملت ایران را بشکنیم ، ما باید اراده ملت ایران را بشکنیم و برای اینکه ملت ایران را بشکنیم،  باید دولت برآمده از رای ملت ایران را بشکنیم . می بینید این بازی های بچگانه را طراحی کرده اند.بگذارید به یکی دو تای آنها اشاره کنم.
رییس جمهوری گفت: چند روز قبل در یک شبکه خبری ، در یک رسانه عمومی یکباره دیدیم اعلام کردند در یزد نمک نایاب شده است. من تعجب کردم .گفتم ایران معدن نمک است. خود یزد به تنهایی می تواند نمک همه کره زمین را بدهد. چطور نمک در یزد یکباره نایاب شده است. احمدی نژاد اضافه کرد: بعد یکباره دیدیم ، یک شایعه درست کرده اند. آقا چای نایاب شده است .چای شده 25 هزار تومان ، چای شده 30 هزار تومان ، چای شده چقدر. وزیر بازرگانی به من گفت، فلانی آنقدر چای در انبارها هست که ما داریم مراقبت می کنیم چای با کیفیت پایین به مردم نفروشند. این یک بازی رذالت بار ناجوانمردانه است.
رییس جمهوری خاطرنشان کرد: یکباره دیدیم شروع کردند آقا قند و شکر نایاب شد. تا یک ماه پیش، می گفتند چرا قند و شکر زیاد است ؟ چرا انبارها پر از قند و شکر است ؟ به تولید آسیب خورد. یکباره شروع کردند قند و شکر نایاب شده است.
** امسال سال توطئه ها و طراحی های دشمن است
دکتر احمدی نژاد تصریح کرد: البته اینجا دو هدف را دنبال می کنند. خواهش می کنم ملت عزیز ایران عنایت داشته باشند امسال، سال توطئه ها و طراحی های دشمن است .آنها در مقابل ملت ایران شکست خورده اند، آخرین تیرهای ترکش خودشان را دارند پرتاب می کنند . به تصور خودشان می خواهند از ملت ایران انتقام بگیرند.
رییس جمهوری اظهار داشت: دو تا هدف را دنبال می کنند ، یک عده آدم های خودخواه و زبون می خواهند با بعضی از این بازی ها جیب خودشان را پر کنند . جنسی که روی دستشان مانده وارد بازار کنند.
احمدی نژاد تاکید کرد: اما بالاتر از آن اینها می خواهند مقاومت ملت ایران، هوشمندی و ایستادگی ملت ایران را آزمایش کنند. به خیال خودشان می خواهند یک جنگ روانی درست کنند . آرامش را از جامعه ما بگیرند.
رییس جمهوری گفت: می خواهم از زبان ملت ایران دو سه جمله به آنها بگویم .همانطوری که ملت ایران در طول این 30 و در این دو سال و نیم در قضیه هسته ای ایستاد و حسرت حتی یک ذره پیروزی و خوشحالی را در دل شما گذاشت، بدانید در این ماجرا هم ، همه این مشکلات را با دست قدرت خود برطرف خواهد کرد و شما آرزوی پراکندن یاس و تفرقه در ملت ایران را به گور خواهید برد.
احمدی نژاد تصریح کرد: خیال کرده اند با یک مقدار فشار از این ور و آن ور، می توانند اراده ملت ایران را بشکنند . شما بدانید ملت ایران با دست پرتوان فرزندان خود ایران را خواهد ساخت، موانع را برخواهد داشت . این مشکلاتی که شما و دوستانتان تصور می کنید که می خواهید به ملت ایران تحمیل کنید ، ملت ایران همه اینها را به فرصت تبدیل خواهد کرد و همه این موانع را از پیش پا برخواهد داشت.
رییس جمهوری افزود: شما خیال کردید در یک دوره ای که دولت و ملت مشغول مبارزه با دشمنان برای تثبیت حق خود بوده اند، این ور و اون ور ، یک جاپایی برای خودتان باز کردید یک نفوذی کردید و جایی را در اختیار گرفتید، حالا می خواهید در مسیر ملت کار شکنی کنید. شما اشتباه می کنید . ملت ایران دست شما ابرقدرت ها و دست فاسد ها را از سرزمین ایران و اقتصاد ایران کوتاه خواهد کرد و دست رد بر سینه شما خواهد زد.
** دشمن در زمینه هسته ای هیچ غلطی نمی تواند، بکند
دکتر احمدی نژاد گفت که ملت ایران در ماجرای سرنوشت ساز هسته ای با توکل بر خدا، دست در دست هم ، همدل و پشت سر رهبری ایستاد و به فضل خدا پیروز است و دشمنان هیچ غلطی نمی توانند انجام دهند.
رییس جمهوری افزود: "شما ملت با همین نگاه و روش امام تا امروز ایستاده اید بخصوص در ماجرای بسیار مهم و سرنوشت ساز هسته ای شما با توکل بر خدا، دست در دست هم، همدل و پشت سر رهبری ایستادید و به فضل خدا، امروز پیروزید و دشمنان هیچ غلطی نمی توانند انجام دهند."
احمدی نژاد اضافه کرد: آنها طی این دو سه سال اخیرهمه توان خود را بکار گرفتند، توان تبلیغی، توان تخریبی ، سازمان های بین المللی، قطعنامه های متعدد. سنگین ترین تحریم اقتصادی بعد از انقلاب یعنی بستن شریان های اقتصادی را بکار گرفتند. سعی کردند با تهدید نظامی و جنگ روانی و تبلیغات و فشار سیاسی ، شما را از مسیر نورانی خودتان متوقف کنند .
رییس جمهوری تصریح کرد: اما امروز که دیده اند همه طراحی های آنها شکست خورده است ، ملت ایران ، گردنه ها و عقبه ها ی سنگین را پشت سر گذاشته است و امروز بر بام هسته ای ایستاده است و آنها نمی توانند مانع از تداوم عزت ملت ایران شوند، امروز آمده اند مذبوحانه می خواهند از ملت ایران انتقام بگیرند.
**دوره بوش به پایان رسیده است
رییس جمهوری در ادامه سخنان خود در اجتماع باشکوه مردم شهرکرد تاکید کرد که دوره بوش به پایان رسیده است.
وی افزود: آمریکا در طی 30سال گذشته و بخصوص دوره بوش خیلی علاقمند بود به ایران ضربه بزند . به افغانستان و عراق آمد و اعلام کرد گام سوم ، ایران است و هدف اصلی آنان ایران بود.
احمدی نژاد با بیان اینکه حسرت گرفتن یک نیشگون و زدن سقلمه ای به ملت ایران در دل بوش مانده است،اظهار داشت: دوران بوش به پایان رسید و قادر نبود که حتی به یک سانتیمتر از سرزمین ایران ضربه بزند.
رییس جمهوری با اشاره به مقاومت ملت ایران در دوران دفاع مقدس تاکید کرد: اگر کسی جرات تجاوز کند و به گوشه ای از سرزمین ایران ضربه وارد کند ، فقط جوانان چهار محال ، ننگ پشیمانی را برای آنها ثبت خواهند کرد.
** امام خمینی (ره) حق بزرگی برگردن بشریت امروز دارد
رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود گفت:‌ امام حق بزرگی بر گردن بشریت امروز دارد چرا که امام آمد مسیر زندگی بشر و مسیر تاریخ را به سمت نقطه کمال و قله های ارزشمند اصلاح کرد.
احمدی نژاد افزود:‌این روزها یک بار دیگر سرتاسر سرزمین ایران مشحون از عطر یاد و نام امام عزیز است، همه زندگی امام درس است ، امام حقیقتا احیاگر کرامت انسانی ، خدا پرستی ، عشق به انسان ها و احیا گر شخصیت انسانی در دوره معاصر است .
رییس جمهوری خاطر نشان کرد : امام پیام آور همه خوبی ها و پیام آور همه انبیا الهی و صالحان و مجاهدان تاریخ برای بشریت امروز است.
احمدی نژاد اضافه کرد :اگر امام نبود و اگر نهضت امام نبود و اگر حرکت شما ملت بزرگ همراه امام و پشت سر امام نبود، امروز بشریت در چنگال صهیونیست و استکبار و ماده پرستی له شده بود و نشانی از خوبی ها ، جوانمردی ها، آزادگی ها و پاکی ها در جهان باقی نمی ماند.
رییس جمهوری تصریح کرد: رمز موفقیت امام عوامل گوناگونی بود اما این عوامل را می توانیم در دو جمله خلاصه کنیم ، توکل بر خدا ، کار برای خدا ، اعتماد به خدا و بعد ایستادگی ، صبر و مقاومت.
رییس جمهوری در ادامه سخنان خود در اجتماع پرشور مردم شهر کرد، گفت :‌زندگی امام را نگاه کنید، از اول همراه با سختی ها بود، پدر امام در مبارزه با قدرت های فاسد به شهادت می رسد و همه زندگی امام همراه با سختی ها ، مبازرات و مواجهه همه جانبه با استبداد خشن وابسته به بیگانه بود در دورانی که صدا ها در گلوها مانده و در سینه ها حبس شده بود، خفقان سنگین طاغوت بر این سرزمین حاکم بود و حتی زمانی که بسیاری از روشنفکران ، اهل قلم و مدعیان مبارزه از چپ و راست ، غربی و شرقی ، از ملی گرا و غیر ملی گرا از ترس ساواک اهریمنی و فشار طاغوت، سکوت و همراهی با طاغوت را در پیش گرفته بودند، امام ایستاد، و فریاد زد.
احمدی نژاد یادآور شد :‌امام خمینی (ره)، زندان ، تبعید ، توهین و جوسازی ها و قهر بسیاری از به ظاهر مومنین و متدینین و نیش زبان های آنان را تحمل کرد و فشار آمریکا و سفارت آمریکا و انگلیس را نیز تحمل کرد اما با توکل بر خدا ایستاد و مسیر نجات ملت ایران، مسیر استقلال ، آزادگی و مسیر خدا پرستی را ادامه داد.
رییس جمهوری خاطر نشان کرد :‌ شما به خوبی به یاد دارید که در دوران دفاع مقدس وقتی که نتوانستند از طریق هجمه نظامی ملت ایران را بشکنند ، با فتنه آتش بس و فتنه صلح طلبی و فتنه تحریم اقتصادی و فشارهای سنگین و تبلیغات ناجوانمردانه آمدند تا در شرایطی که دشمن بر بخش وسیعی از خاک ما حاکم بود، امام را و ملت ما را به سازش بکشند.
وی با اشاره به فرمایشات امام راحل در آن دوران حساس و سرنوشت ساز ،‌گفت :امام فرمود اگر خمینی یکه و تنها هم بماند ،‌در برابر همه ابرقدرت ها خواهد ایستاد و آنگاه که به ظاهر در دوران انقلاب تک و تنها بود،فرمود خمینی سینه خود را برای سرنیزه های شما آماده کرده است، اما هرگز ذلت سازش با شما را نمی پذیرد.
احمدی نژاد تصریح کرد:‌عزیزان من ،توکل بر خدای امام و ایستادگی امام را ببیند که امروز شرایط را در جهان به کجا رسانده است.
** تصمیم دولت برای اکتشاف نفت و گاز در چهارمحال و بختیاری
رییس جمهوری در بخش پایانی سخنانش در اجتماع مردم شهرکرد، از تصمیم دولت برای صدور مجوز اکتشاف و استخراج نفت و گاز در استان چهار محال و بختیاری خبر داد.
احمدی نژاد افزود: دولت در جلسه فردا بعدازظهر(پنجشنبه)، تصمیمات مهمی اتخاذ می کند.
وی، تصویب اجرای 9 طرح بزرگ صنعتی در سطح استان با بودجه ای معادل 580 میلیارد تومان، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی و تعیین هشت منطقه نمونه گردشگری و همچنین احداث مجموعه ورزشی و استخر سرپوشیده برای دختران و پسران در تمامی شهرستان های استان را از دیگر تصمیمات دولت برای چهارمحال و بختیاری ذکر کرد.
رییس جمهوری با اشاره به مصوبات دولت در نخستین سفر استانی به چهارمحال و بختیاری و مشکل بیکاری جوانان این استان گفت: در دور اول نرخ بیکاری 6/17 درصد بود که جزو بالاترین نرخ های بیکاری در بین استان های کشور بود.
وی با بیان اینکه نرخ بیکاری در این استان در پی تصمیمات دولت کاهش یافته است، گفت: با این حال و برغم کارهایی که انجام شده و وام هایی که برای بنگاههای زود بازده و صنایع و کشاورزی داده شده است، هنوز درصد بیکاری بالا و بیش از متوسط کشوری است.
احمدی نژاد ابراز امیدواری کرد که با اتخاذ تصمیمات جدید دولت و نیز با همت جوانان و پشتیبانی دولت درصد بیکاری در استان چهارمحال و بختیاری کاهش یابد.
رییس جمهوری، احداث کارخانه تولید سیمان، گاز رسانی به برخی شهرها و روستاهای استان، توسعه آموزش عالی و افزایش جذب دانشجو را از دیگر مصوبات دور اول سفر هیات دولت به استان چهارمحال بختیاری ذکر کرد که کارهای خوبی برای اجرایی شدن آنها انجام شده است.
احمدی نژاد افزود: در بخش های بهداشت و درمان، ساخت دو واحد پتروشیمی و توسعه راههای استان کارهایی انجام شده است اما در این استان نیازمند کارهای بزرگتری هستیم. دولت و مسوولین و مردم باید دست به دست هم دهند تا کارها را به سرعت جلو ببرند.
رییس جمهوری با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت آن را دارد که بیش از 200 هزار هکتار کار کشاورزی جدید و پیشرفته در آن سازماندهی شود، گفت: طراحی ها برای تامین آب این طرح انجام شده که با همکاری وزارتخانه های جهادکشاورزی و نیرو و جوانان استان این پروژه عظیم ملی نهایی خواهد شد.
رییس جمهوری همچنین خطاب به مسوولان استان چهارمحال و بختیاری گفت: دولت ها در جمهوری اسلامی بر آمده از مردم و خادم و نوکر مردم هستند. ما دوران مسوولیت را یک فرصت و یک توفیق الهی و بزرگواری ار ناحیه ملت برای خدمت و ساختن و رفع مشکلات و برداشتن موانع از پیش پای ملت ایران می دانیم. مبادا کسی این فرصت را کوچک بشمارد و هدر بدهد.
احمدی نژاد افزود:باید در فضای اداری استان روحیه خدمت، نوکری مردم و همراهی مردم موج بزند و باید درها به روی مردم باز باشد تا مردم حرف های خود را بزنند. مسوولین شهر به شهر، بخش به بخش و روستا به روستا باید حرکت بکنند و کنار حرف، خواسته و درد و دل مردم باشند و آنها را دنبال کنند.
رییس جمهوری تصریح کرد: هر کس در دستگاههای اداری غیر از این بیاندیشد و عمل و رفتار کند، بداند غاصب محلی است که در اختیار گرفته است و متعلق به ملت ایران و این دولت نخواهد بود.
احمدی نژاد خطاب به جمعیت حاضر در استادیوم انقلاب شهرکرد گفت: از شما برای همه خوبی ها و بزرگواری ها و بزرگی ها شما تشکر می کنم. استان شما از جمله استان هایی است که مردم یکپارچه مومن، با وفا و انقلابی است.تشکر من بخاطر حضور پرشکوه شما در همه عرصه ها و بزرگواری و لطف به فرزند کوچک و خادم کوچک خودتان است.
رییس جمهوری مردم شهرکرد را دارای اراده‌هایی مستحکم و اندیشه‌هایی بلند دانست و گفت: این مردم برای ملت ایران هیچ‌گاه زحمتی نداشته‌اند و همواره پشتیبان صبور و مستحکم ملت ایران بوده‌اند. مردم این دیار در پاکی و وفاداری از سرآمدان ملت ایران هستند و رشادت‌هایشان در جبهه‌های دفاع مقدس، برگ زرین افتخار این ملت است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ
ستارگان دوکوهه
اربعین حسینی (ع)
هزاران میلیارد تومان در حساب عمره، چه کسی نظارت می کند؟
6 سال زندان به جای چند بار اعدام!
درگیری خونین در مرز پاکستان و شهادت ماموران ایرانی
[عناوین آرشیوشده]