توهین به آیت الله مصباح، آغاز پروژه تخریب روحانیت - کجائید ای سبکبالان عاشق
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا کس که با نیکویى بدو گرفتار گردیده است و بسا مغرور بدانکه گناهش پوشیده است ، و بسا کس که فریب خورد به سخن نیکویى که در باره او بر زبانها رود ، و خدا هیچ کس را نیازمود چون کسى که او را در زندگى مهلتى بود . [ و این گفتار پیش از این گذشت ، لیکن اینجا در آن زیادتى است سودمند . ] [نهج البلاغه]
کجائید ای سبکبالان عاشق
حسین ( سه شنبه 87/3/28 :: ساعت 4:23 عصر )

امام جمعه موقت تهران در جمع مشاوران حوزه علمیه خراسان گفت:

مشاوره از کارهای بسیار با اهمیت حوزه های علمیه است و مشاوران باید در این امر مقدس، رازدار و امانتدار مخاطبان خود باشند.
آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران، در دیدار مدیر و اعضای مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان، با بیان این‌که حوزه علمیه خراسان سابقه درخشانی در نشر معارف دینی دارد، تثبیت فرهنگ مشاوره در جامعه را از وظایف مهم مراکز مشاوره عنوان و خاطر نشان کرد: آفتی که امروزه در جامعه ما و در مراکز علمی و غیر علمی نمود دارد، جایگزین کردن استخاره به جای اندیشه و مشاوره است.
وی در ادامه استخاره را فقط در مواقع تحیر و با شرایط خاص دانست و افزود: سوء استفاده‌هایی که از فرهنگ استخاره می‌شود، بسیار خطرناک است. استاد عالی حوزه علمیه قم، با اشاره به لزوم رازداری و امانتداری مشاوران و عدم فاش‌کردن اسرار مخاطبان تأکید کرد: این مسأله در حوزه‌های علمیه بسیار اهمیت دارد و مشاوران فقط شرعاً جایز هستند که برای مسؤولان حوزه‌های علمیه، گزارشاتی را ارائه کنند.

این استاد خارج فقه حوزه علمیه قم تصریح کرد: دشمنان اسلام درصدد شکستن نهاد تأثیرگذار حوزه‌های علمیه هستند و تلاش‌های فراوانی را به صورت آشکار و نهان برای تخریب نظام دارند که مشاوران نباید با فاش کردن اسرار حوزویان بهانه به دست دشمن دهند.
نماینده مجلس خبرگان رهبری همچنین توهین‌هایی که به آیت الله مصباح یزدی شده را آغازی برای پروژه تخریب روحانیان دانست و گفت: امیدواریم قوه قضاییه به دنبال سرنخ ها رفته و مبادی این تخریب ها را شناسایی کند.
امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که در مشکلات خانوادگی باید سخنان طرفین را شنید و سپس قضاوت کرد اظهار داشت: مسائل خانوادگی بسیار حساس است و گروه مشاوران نیز باید با حساسیت با آن برخورد کنند. آیت الله خاتمی در پایان تصریح کرد: مشاوران حوزه‌های علمیه، باید نفوذ کلام را از خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) طلب کرده و این کارِ مؤثر و مفید را با اخلاص دنبال کنند.




لیست کل یادداشت های این وبلاگ
ستارگان دوکوهه
اربعین حسینی (ع)
هزاران میلیارد تومان در حساب عمره، چه کسی نظارت می کند؟
6 سال زندان به جای چند بار اعدام!
درگیری خونین در مرز پاکستان و شهادت ماموران ایرانی
[عناوین آرشیوشده]