بهار 1387 - کجائید ای سبکبالان عاشق
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه چیز، دشمنی به بار می آورد : نفاق، ستمگری و خودبینی . [امام صادق علیه السلام]
کجائید ای سبکبالان عاشق
هادی ( سه شنبه 87/3/21 :: ساعت 2:24 عصر )
رهبر معظم انقلاب اسلامی:
قطعاً خواب امریکاییها برای عراق تعبیر نخواهد شد
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار آقای نوری مالکی نخست وزیر عراق و هیأت همراه، تأکید کردند:
ما یقین داریم مردم عراق با وحدت و همت خود ضمن عبور از این شرایط دشوار، به جایگاه شایسته خود خواهند رسید و قطعاً خواب امریکاییها برای عراق تعبیر نخواهد شد.
ایشان با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران کمک به دولت و مردم عراق را یک وظیفه دینی می داند اظهار امیدواری کردند:
سفر نخست وزیر عراق به تهران و توافق های انجام گرفته، پیوند ناگسستنی ایران و عراق را مستحکم تر کند.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان آقای نوری مالکی درخصوص حرکت اقوام و مذاهب مختلف در عراق به سمت وحدت کلمه و شنیده شدن سخن واحد در این کشور، افزودند: به وجود آمدن سخن و حرکت واحد در عراق موفقیت بزرگی است اما این وحدت کلمه دشمنانی دارد که در واقع دشمنان دولت و ملت عراق هستند.
حضرت آیت الله خامنه ای، حضور اشغالگران در عراق به ویژه نظامیان امریکایی و قدرت آنان برای برهم زدن هر توافقی را از موانع اصلی وحدت کلمه برشمردند و خاطرنشان کردند:
‌اشغالگرانی که با قدرت نظامی و امنیتی خود در امور عراق دخالت می کنند و بدون داشتن حقی، از همه اعم از دولت، ملت و نخبگان عراق نیز طلبکار هستند بزرگترین مشکل به شمار می آیند.
ایشان نقش کنونی امریکا در عراق را همچون نقش انگلیس در ایجاد اختلاف در عراق پس از استقلال این کشور دانستند و افزودند:
البته امریکاییها با وقاحت بیشتری مانع وحدت کلمه در عراق هستند.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه همه عناصر مؤثر عراقی باید به فکر چاره اندیشی برای رهایی از این مشکل اصلی باشند افزودند:
دولت، مجلس و مسئولان عراقی که با رأی واقعی مردم برسر کار آمده اند باید امکان تسلط بر همه امور عراق و تصمیم گیری در مورد مسائل مختلف را داشته باشند.
حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: اینکه یک عامل خارجی بخواهد به تدریج در همه امور عراق دخالت کند و سلطه خود را بر شئون مختلف این کشور گسترش دهد، مهمترین مانع در راه پیشرفت و سعادت ملت عراق خواهد بود.
در این دیدار که آقای داوودی معاون اول رئیس جمهور نیز حضور داشت، آقای نوری مالکی نخست وزیر عراق ضمن ابراز خرسندی فراوان از دیدار مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی، و همچنین قدردانی از حمایت های بی دریغ ایران در شرایط گوناگون از ملت عراق تأکید کرد: عراق خواستار بهترین روابط و همکاریها با جمهوری اسلامی ایران است.
وی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت این کشور و تلاشهای دولت عراق برای فائق آمدن بر مشکلات به ویژه ناامنی ها، گفت:
با وجود آنکه برخی مشکلات از جمله کشتارهای روزمره در عراق تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است هنوز مشکلات دیگری باقی است، ولی دولت و مجلس عراق مصمم به بازگرداندن عزت و استقلال مردم عراق هستند.
نخست وزیر عراق خاطرنشان کرد: مسئولان عراقی از اقوام و مذاهب مختلف درخصوص لزوم حرکت در مسیر سعادت و پیشرفت مردم عراق و بازگرداندن عزت و استقلال آنان، به تفاهم و زبان مشترک رسیده اند.


هادی ( چهارشنبه 87/3/15 :: ساعت 3:32 صبح )

ملت قدرشناس ایران، مراسم نوزدهمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) را به عرصه تجلی وفاداری ملی به آرمان‌های امام و انقلاب تبدیل کرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم و پرشورمردم در حرم مطهر امام خمینی تأکید کردند: انقلاب اسلامی، به فرموده امام راحل عظیم‌الشأن متعلق به همه قشرها و نسل‌های حال و آینده ایران است و این ملت بزرگ، این امانت سنگین الهی را در پرتو عمل به وصیتنامه راهگشای امام خمینی ،حفظ "شعارها، جهت‌گیری‌ها، ارزش‌ها و مبانی" انقلاب و در سایه پیشرفت و نوآوری و تعالی، حفاظت خواهد کرد.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به گذشت نوزده سال از ارتحال امام(ره) و عشق و ارادت مستمر ملت ایران به امام خمینی(ره) بویژه جوانانی که دوران آن امام بزرگوار را درک نکرده‌اند، افزودند: این عشق و ارادت مخصوص ملت ایران نیست بلکه مردم مناطق مختلف جهان بویژه کشورهای اسلامی دارای همین احساس وارادتند و این حقیقت، ناشی از دوعامل اساسی یعنی عظمت امام خمینی(ره) و عظمت انقلاب اسلامی است .ادامه مطلب...


هادی ( چهارشنبه 87/2/18 :: ساعت 2:37 عصر )

آبادانی در سایه احساس مسئولیت مردم ومسئولان

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع پرشور ده ها هزار نفر از مردم شهرستان کازرون در ورزشگاه این شهر و خیابان های اطراف، با اشاره به حرکت رو به پیشرفت و نشاط ملت ایران و استحکام مبانی و شور انقلابی مردم به ویژه جوانان تاکید کردند: دولت و ملت باید با حفظ رابطه مستحکم و صمیمانه کنونی خود، در جهت آبادانی و ساخت کشور و تبدیل آن به یک الگوی اسلامی در همه ابعاد تلاش کنند که لازمه آن احساس مسئولیت همه آحاد مردم و مسئولان، وحدت کلمه، و حسن ظن به یکدیگر است.

 حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به بازیابی هویت ایرانی و اسلامی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی و برنامه ریزی و تلاش برای رسیدن به آرمان های مشخص شده در چارچوب هویت ایرانی و اسلامی افزودند: بعد از گذشت حدود سی سال از پیروزی انقلاب اسلامی، حرکت ملت ایران به ویژه جوانان به سوی آرمان ها و پیشرفت های آنان در این مسیر، پرشتاب تر، و همین مسئله موجب درماندگی دشمنان ملت شده است.

ادامه مطلب...


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
ستارگان دوکوهه
اربعین حسینی (ع)
هزاران میلیارد تومان در حساب عمره، چه کسی نظارت می کند؟
6 سال زندان به جای چند بار اعدام!
درگیری خونین در مرز پاکستان و شهادت ماموران ایرانی
[عناوین آرشیوشده]