پاییز 1387 - کجائید ای سبکبالان عاشق
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسانی را که به آنها دانش می آموزید، بزرگ شمارید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
کجائید ای سبکبالان عاشق
هادی ( پنج شنبه 87/7/25 :: ساعت 11:23 عصر )

فرمانده قرارگاه عملیاتی رسول اکرم (ص) گفت: یک باند تروریستی وابسته گروهک عبدالمالک ریگی که برای خرابکاری وارد کشور شده بودند، قبل از هرگونه تحرکی به هلاکت رسیدند.

وی طی سه مرحله عملیات و اقدامات اطلاعاتی اعضای یک باند تروریستی وابسته به گروهک عبدالمالک ریگی که پس از آموزش‌های تروریستی توسط ایادی بیگانه از آن سوی مرز برای خرابکاری وارد کشور شده بودند به هلاکت رسیدند. وی گفت: در این سلسله عملیات، 10 نفر از اعضای اصلی این تیم تروریستی مجروح، دستگیر و به هلاکت رسیده‌اند و از جمله به هلاکت رسیدگان شرور ناصر شه‌بخش و شرور نادر ریگی به اسم مستعار صدام هستند.ادامه مطلب...


حسین ( دوشنبه 87/7/22 :: ساعت 8:41 صبح )

**چهار نفر از عناصر مسلح گروهک تروریستى پژاک توسط بسیجیان مریوان به هلاکت رسیدند. یکى از عناصر به هلاکت رسیده عامل تیراندازى شهریور ماه امسال در میدان آزادى شهر سنندج مرکز استان کردستان بوده است که منجر به  یک کشته و یک زخمى شد.

**فرانسه از نویسنده کتاب آیات شیطانى به عنوان میهمان افتخارى درجشن کتاب در شهر «اکس آن پروانس» در نزدیکى بندر مارسى دعوت کرده است.

**دولت بوش در نظر دارد از طریق اعلام رسمى گشایش بخش حافظ منافع خود در تهران در اواسط ماه نوامبر (آبان‌ماه) یک گام مؤثر و غافلگیرانه را بردارد. دیوید ایگناتیوس، نویسنده روزنامه واشنگتن پست تصریح کرد: این اقدام سردى روابط را خواهد شکست و نوعى از گفت وگو با ایران را براى رئیس جمهور آینده آمریکا آسان تر خواهد کرد. این روزنامه افزود: دولت بوش در نظر داشت در ماه آگوست (مرداد گذشته) ایجاد این بخش در تهران را اعلام کند، اما حمله روسیه به گرجستان و نگرانى نسبت به برداشت سیاسى در انتخابات آبان ماه آینده امریکا، آن را به تأخیر انداخت. گزارش هاى رسانه اى نظیر واشنگتن پست در حالى منتشر مى شود که به گفته مقامات تهران، آمریکا درخواستى رسمى براى تأسیس دفتر حفاظت منافع در کشورمان ارائه نداده است.ادامه مطلب...


حسین ( دوشنبه 87/7/22 :: ساعت 8:34 صبح )

به گزارش خبرگزاری فارس، یک هواپیمای فالکن آمریکایی که به صورت غیر مجاز و بدون توجه به تذکر ماموران نیروی هوایی ایران از سمت ترکیه وارد حریم هوایی کشورمان شده بود در حالی که تلاش داشت تا در سطح پایین و خارج از دید رادار به حرکت خود ادامه دهد، با هشیاری مدافعان آسمان ایران اسلامی، مورد شناسایی قرار گرفت و جنگنده های ایرانی با رهگیری این هواپیما ، آن را به سمت یکی از فرودگاه های کشور هدایت کرده و در این فرودگاه مجبور به فرود کردند.

بنا بر این گزارش ، کادر پرواز و سرنشینان این هواپیمای آمریکایی شامل 5 ژنرال ارشد نظامی ارتش آمریکا و 3 غیرنظامی در فرودگاه مورد بازجویی قرار گرفتند و یک روز بعد از بازجویی ، پس از آنکه مشخص شد به صورت غیر عمدی وارد فضای ایران شده و مقصد آنها افغانستان بوده است ، آزاد شده و به آنها اجازه خروج از ایران به سمت افغانستان داده شد.



   1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
ستارگان دوکوهه
اربعین حسینی (ع)
هزاران میلیارد تومان در حساب عمره، چه کسی نظارت می کند؟
6 سال زندان به جای چند بار اعدام!
درگیری خونین در مرز پاکستان و شهادت ماموران ایرانی
[عناوین آرشیوشده]