مردم منطقه انتقام سختی از غاصبان صهیونیستی خواهند گرفت - کجائید ای سبکبالان عاشق
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خیرى را که آتش دوزخ در پى بود خیر نتوان به حساب آورد ، و شرّى را که پس آن بهشت بود ، شرّ نتوان وصف کرد . هر نعمتى جز بهشت خوارست ، و هر بلایى جز آتش دوزخ عافیت به شمار . [نهج البلاغه]
کجائید ای سبکبالان عاشق
حسین ( چهارشنبه 87/3/22 :: ساعت 2:39 عصر )

معاون ستادکل نیروهای مسلح ایران : مردم منطقه انتقام سختی از غاصبان صهیونیستی خواهند گرفت.

سردار جزایری با هشدار مبنی بر اینکه اطلاعات به دست آمده حاکی از تحرکات فتنه‌آمیزی است که تل‌آویو به قصد احیای دوباره خود،‌ درصدد انجام آن در منطقه است، گفت: قرار است یک سری آشوب‌ و ناآرامی‌ها،‌ فضای منطقه را به خود مشغول سازد. اگر سازمان ملل و شورای امنیت جلوی توطئه‌گری‌های اسرائیل را نگیرند، ملت‌های منطقه چاره‌ای جز مقابله ندارند.
سردار مسعود جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ایران افزود: در پی شکست تاریخی رژیم صهیونیستی در تهاجم نظامی گسترده به لبنان و فرار نظامی‌های اسرائیلی در مصاف با حزب‌الله لبنان و نیز ناکامی این رژیم در برخورد با فلسطینی‌ها و حماس، اطلاعات به دست آمده حاکی از تحرکات فتنه‌آمیزی است که تل‌آویو به قصد احیای دوباره خود،‌ درصدد انجام آن در منطقه است.
معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح به نقل از منابعی که نخواست نامشان فاش شود، اظهار داشت: در یک طرح اسرائیلی- آمریکایی علیه دو کشور عرب منطقه، قرار است آشوب‌ها و ناآرامی‌هایی علاوه بر مشکلات کنونی،‌ فضای منطقه را به خود مشغول سازد.
وی گفت: در طول سال‌های پیدایش این غده چرکین، منطقه در هیچ زمانی روی خوش به خود ندیده و به طور مداوم ما شاهد توطئه‌های رژیم صهیونیستی هستیم، توطئه‌هایی که در اثر آن ده‌ها هزار انسان بی‌گناه جان خود را از دست داده‌اند.
این مقام مسئول در نیروهای مسلح ایران خطاب به سازمان‌های جهانی و به اصطلاح حقوق بشری گفت: چرا در برابر این همه جنایت سکوت اختیار شده است و در مقابل کمترین هجمه علیه این رژیم جعلی، هیاهو بلند می‌شود ؟
جزایری افزود: شورای امنیت سازمان ملل نمی‌تواند برای همیشه چشم خود را بر اعمال ضد بشری و تروریستی اسرائیل بسته نگاه دارد. اوضاع منطقه حاکی از آن است که در صورت استمرار این نابسامانی‌ها، مردم منطقه انتقام سختی از غاصبان خواهند گرفت.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تاکنون چندین طرح شرورانه اسرائیل قبل از هر اقدامی خنثی شده است و مردم و مسئولان منطقه از هوشیاری لازم برای مقابله با تهاجم‌های نظامی، تروریستی و سایر ابعاد فتنه در آمادگی بسر می‌برند.
جزایری خطاب به بوش، رئیس جمهور مفلوک آمریکا توصیه کرد: صهیونیسم جهانی تاکنون شخصیت‌های زیادی را بی‌آبرو و بی‌حیثیت کرده است و بهتر است بوش سرنوشت مختوم خود را بیش از این با سیاست‌های شرورانه اسرائیلی‌ها پیوند نزند.
وی جنگ 33 روزه علیه لبنان و پیروزی حزب‌الله که تابوی اسرائیل را برای همیشه فرو ریخت، یک شکست تاریخی توصیف کرد و افزود: هیچ چیز نمی‌تواند رویای پوشالی اسرائیل بزرگ و خاورمیانه جدید را احیا کند. براین اساس آمریکایی‌ها هرچه سرنوشت خود را بیشتر به اسرائیل گره بزنند، بر بی‌اعتباری و تنفر مردم منطقه نسبت به خود بیشتر دامن می‌زنند.
وی در پایان تاکید کرد: ضعف‌های این رژیم برای ملت‌ها و دولت‌های منطقه به خوبی آشکار شده است و همگان نسبت به میزان تحمل بسیار اندک صهیونیست‌ها مطلع هستند.




لیست کل یادداشت های این وبلاگ
ستارگان دوکوهه
اربعین حسینی (ع)
هزاران میلیارد تومان در حساب عمره، چه کسی نظارت می کند؟
6 سال زندان به جای چند بار اعدام!
درگیری خونین در مرز پاکستان و شهادت ماموران ایرانی
[عناوین آرشیوشده]