شناورهای بدون سرنشین سپاه در خلیج فارس - کجائید ای سبکبالان عاشق
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از امام رضا علیه السلام پرسیده شد : آیا مردم می توانند پرسیدن از چیزی را که بدان نیاز دارند واگذارند؟ فرمود : نه . [یونس بن عبد الرحمان از برخی یارانش]
کجائید ای سبکبالان عاشق
هادی ( چهارشنبه 87/7/17 :: ساعت 9:4 عصر )

سردار فدوی در جمع خبرنگاران:

 شناورهای بدون سرنشین سپاه در خلیج فارس تاثیرات مهمی خواهند داشت

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: در منطقه خلیج فارس که هرگونه تحرک دریایی اثرات بزرگی در پی دارد، شناورهای بدون سرنشینی که توسط نیروهای سپاه پاسداران هدایت شوند تاثیرات مهم و فراوانی در پی خواهند داشت.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه درحاشیه مرحله نهایی اولین دوره مسابقات ملی طراحی و ساخت شناورهای دریایی بدون سرنشین که صبح امروز چهارشنبه در محل دریاچه مجموعه ورزشی آزادی شروع شده است، با بیان اینکه این دوره از مسابقات یک شروع مناسب برای بکارگیری شناورهای بدون سرنشین در موضوعات تحقیقاتی و دانشگاهی است، خاطرنشان کرد: برخی از شرکت‌کنندگان بدون هیچ گونه پشتیبانی و حمایت در این دوره از مسابقات حضور یافتند و کارهای خوبی ارایه کردند که این موضوع مهمی است. 

فدوی با تاکید بر حمایت همه‌جانبه نیروی دریایی سپاه از این گونه برنامه‌ها اظهارداشت: همان طور که در مراحل گذشته نیز از این مسابقات پشتیبانی کرده‌ایم در مراحل دیگر نیز از این دست فعالیت‌ها حمایت خواهیم کرد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: در منطقه خلیج فارس که هرگونه تحرک دریایی اثرات بزرگی در پی دارد و همانطور که حضور شناورهای با سرنشین سپاه تاثیرات زیادی دارد، شناورهای بدون سرنشین که توسط نیروهای سپاه پاسداران هدایت شوند تاثیرات مهم و فراوانی در پی خواهد داشت.




لیست کل یادداشت های این وبلاگ
ستارگان دوکوهه
اربعین حسینی (ع)
هزاران میلیارد تومان در حساب عمره، چه کسی نظارت می کند؟
6 سال زندان به جای چند بار اعدام!
درگیری خونین در مرز پاکستان و شهادت ماموران ایرانی
[عناوین آرشیوشده]